مترجم سایت

Clash of Kings

Clash of Kings

97 بار

 

دانلود Clash of Kings - بازی آنلاین نبرد پادشاهان اندروید

 

Clash of Kings یکی دیگر از محبوب ترین، پردانلود ترین و پرطرفدارترین بازی های استراتژیکی طراحی شده شبیه بازی معروف کلش آف کلنز می باشد که توسط استودیوی بازیسازی Elex برای دو سیستم عامل آی او اس و آندروید عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. در این بازی همااند دیگر بازی های استراتژیکی همچون کلش آف کلنز شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید، البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید و …! اگر به بازی های استراتژیکی علاقه دارید و بدنبال یکی از بهترین ها و پرطرفداترین های این سبک هستید به هیچ وجه Clash of Kings را از دست ندهید.

 

ادامه مطلب

Draw the Path

148 بار

Draw-the-Path

در بازی Draw the Path وظیفه شما این است که یک گوی نارنجی رنگ را به سمت مشخص شده هدایت کرده و سپس امتیاز کسب نمایید. اما اکنون جای سوال اینجاست که چگونه می توانید این گوی را هدایت و کنترل نمایید ؟ این کار بسیار سخت و دشوار می باشد. گوی را به سمت مورد نظر هدایت کرده و امتیازات متعددی را به دست آورید . در طول مسیر ستاره ها و سکه های فراوان را جمع آوری نمایید و آن ها را در شبکه های اجتماعی به ثبت برسانید. در حال حاضر ۱۰۰ سطح در بازی وجود دارد که در نسخه های بعدی بیشتر و بیشتر خواهد شد.

 

ادامه مطلب

Weird Park 3

174 بار

Weird-PArk

Weird Park 3: Final Show همراه با داستان جذاب و منحصر به فرد خود طرفداران زیادی را در فروشگاه گوگل پلی به سمت خود جذب کرده است . داستان این بازی به این صورت است که یک پسرک جوان در نقش یک سیرک بوده که ناگهان او ناپدید می شود . اکنون شما به عنوان یک بازرس و یا خبرنگار حرفه ای بایستی این قضیه را مورد بررسی قرار دهید و دلیل ناپدید شدن این پسرک را بفهمید . پازل های موجود را حل کرده و از تله های خطرناک فرار کنید و سعی کنید با آن ها برخورد نکنید . صداگذاری های این بازی خیلی هیجان انگیز می باشد.

 

ادامه مطلب

Jewels Star 3 1.4

186 بار

 Jewels-Star-3

جواهرات هم رنگ و یک شکل را در کنار یکدیگر قرار داده و سپس آن ها را از بین ببرید . توجه داشته باشید که بازی Jewels Star دارای محدودیت زمانی است ، به طوری که باید قبل از تمام شدن وقت جواهرات یک رنگ را نابود نمایید . با محو کردن این جواهرات و الماس ها ، جواهرات جدیدی به بازی اضافه شده که بایستی آن ها را با سرعت عمل بیشتری از بین ببرید . در صحنه های کاملا زیبا و فانتزی بازی را انجام داده و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۱۶۰ مرحله هیجانی و منحصر به فرد بوده که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . 

 

ادامه مطلب

Crash Nitro v1.1

352 بار

Crash-Nitro

کراش یکی از کاراکترهای خاطره انگیز بازی های قدیمی است که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و اکنون تحت عنوان Crash Nitro به ایران آمده است تا مسابقات هیجان انگیزش را با ماشین های جذابی همچون پیکان جوانان انجام دهد . در این بازی ماشین سواری بی پایان که توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده است می بایست تلاش کنید تا به امتیازات بالا دست پیدا کنید . اتومبیل های متفاوتی در بازی وجود دارند که هر یک دارای نقاط ضعف و قوت خود می باشند ؛ بنابراین با انتخاب های درست می توانید رتبه ی بهتری را از آن خود نمایید . حواس تان باشد که با جمع آوری کردن سیب هایی که در طول مسیر پیش رویتان قرار می گیرند ، می توانید به کراش کمک بسیاری کنید !

 

ادامه مطلب

Racing Saga v1.2.5

232 بار

Racing-Saga

Racing Saga یک بازی مسابقات اتومبیل‌رانی فوق‌العاده برای اندروید است که از گرافیک سه‌بعدی شگفت‌انگیزی بهره می‌برد. در این بازی می‌توانید با استفاده از برترین اتومبیل‌های اسپورت دنیا در صحنه‌های خیره‌کننده رانندگی کرده و تجربه منحصربه‌فردی را داشته باشید. می‌توانید در مسابقات شرکت کرده و با عبور از دوستانتان به رتبه اول دنیا دست پیدا کنید! پس از تمام کردن مسابقات سطح ۴ و شکست همه تیم‌ها، در شهر حکمرانی کنید. موتور اتومبیل و لوازم آن را ارتقاء دهید تا بتوانید به سرعت‌های بالاتری دست پیدا کنید. می‌توانید ظاهر اتومبیل خود را نیز به نحو دلخواه سفارشی سازی کنید.

 

ادامه مطلب


صفحه قبل 1 صفحه بعد